تعیین بهترین دستگاه تصفیه آب برای شما به نیاز ها و شرایط خاص شما بستگی دارد. عواملی مانند کیفیت آب محلی، بودجه شما و ویژگی های مورد نظرتان در انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب نقش دارند. در واقع وقتی صحبت از آب آشامیدنی سالم و تمیز می کنیم. برایمان بهترین برند و مدل و همچنین پرفروش ترین آنها مهم اند. آب اندیش در این مقاله به بررسی بهترین دستگاه تصفیه آب می پردازد. با ما همراه باشید.

پر فروش ترین برند دستگاه تصفیه آب:

یکی از پر فروش ترین برند دستگاه تصفیه آب که نزدیک به 90 سال یعنی حدودا یک قرن در تولید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی فعالیت دارد برند مینروا است. این برند تایوانی حدودا یک دهه است که در ایران محبوبیت زیادی پیدا کرده و یکی از پر فروش ترین دستگاه تصفیه آب در بازار ایران است.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

برخی از برندها و مدل های محبوب در ایران عبارتند از:

1.آکوا: دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای آکوا، باسیستم اسمز معکوس (تحت لیسانس کشور تایوان) در طی 6 مرحله و به واسطه 6 فیلتر آب را تصفیه می کند. از توانایی های این دستگاه، حذف کامل جرم کتری، حذف شن و ماسه و گل و لای، کلر، ترکیبات آلی، رنگ، بو، طعم، نیترات، آرسنیک، کبالت، جیوه، سرب، فلزات سنگین می باشد.

فیلترهای موجود در این دستگاه:

فیلتر الیافی pp

فیلتر کربن پودری UDF

فیلتر کربن بلاک CTO

فیلتر ممبران 13 لایه تایوانی

فیلتر پست کربن

فیلتر مینرال اکتیو

قابلیت های دستگاه:

شیر برداشت اهرمی

مخزن 4 گالن (16 لیتری) تانک مکس

گیج فشار بزرگ روغنی آکوا

دارای قدرت حذف کلیه ناخالصی های آب تا 0.0001 میکرون

دارای استاندارد های جهانی NSF/CE/WATER QUALITY/FDA

دارای قدرت حذف فلزات سنگین

حذف نیترات و نیتریت

قابلیت نصب به ساید بای ساید

شیر مجزای فانتزی شیک

 

2.سافت واتر: بر پایه 6 مرحله فیلتر به صورت کامل آب ورودی به دستگاه را به روش اسمز معکوس RO تصفیه و همه املاح مضر در آب را حذف کرده و در شبانه روز 220 لیتر آب با کیفیت را تصفیه می کند. ویژگی های آن عبارتند از:

طراحی زیبا و شیک

دارای گیج فشار و پایه نگهدارنده

پمپ قوی و کم صدا

قابلیت اتصال و نصب به آب سردکن و یخچال ساید بای ساید

و…

 

3.مینروا: تصفیه آب تایوانی مینروا، دارای سیستم اسمز معکوس که بروزترین تکنولوژی تصفیه آب لوله کشی شهری و حذف آلاینده های آلوده در دنیا است. و همچنین پرفروش ترین مدل از برند های معتبر تصفیه آب در بازار ایران، مدل هشت مرحله ای اکسیژن ساز مینروا تایوان می باشد که دارای پمپ و مخزن تایوانی است.

سی سی کا: دستگاه تصفیه اب خانگی سی سی کا شش فیلتر اسمز معکوس RO یکی از معتبرترین و بزرگترین برند ها از دستگاه تصفیه آب خانگی است. که قدرت حذف کلیه ناخالصی های آب تا یک هزارم میکرون و حذف نیترات و نیتریت و سختی آب را دارا می باشد.

 

بهترین دستگاه تصفیه آب برندهای خارجی:

استریم: دستگاه تصفیه آب خانگی Stream مدل RO-50-G-D.2 با 6 مرحله فیلتراسیون که توسط فرآیند اسمز معکوس یا RO را دارا می باشد. تصفیه آب استریم مطابق با جدید ترین فناوری های نوین و روز دنیا تولید وارد بازار شده اند. تصفیه آب استریم با کمک روش اسمز معکوس، آب را تا 99درصد تصفیه می کند و در نتیجه آبی سالم و جدا از آلودگی به دست مصرف کننده می رسد.

مشخصات فنی دستگاه تصفیه آب Stream RO-50-G-D.2:

مخزن پلاستیکی با حجم 4 گالن

دارای شیر برداشت اهرمی

پمپ مخصوص تامین فشار بدون لرزش و صدا دارد

دارای شیرمیکس

قطر فشارسنج 6 سانتی متر

دارای سنسور فشار پائین و فشار بالا

شیر برقی قطع و وصل

پمپ فشار قوی

دارای فشارسنج

دارای شاسی و پایه مستحکم فلزی

وزن و ابعاد کم

شیر برداشت اهرمی

ساخت کشور چین

کاربرد تصفیه آب Stream مدل RO-50-G-D.2:

مناسب برای تصفیه آب شبکه شهری، رودخانه ها و چاه ها

تامین آب آشامیدنی بهداشتی

 

اپک: برند معتبر دیگری که در بازار تصفیه آب موجود است و دستگاه هایی با کیفیت AW100 طراحی و تولید میکند دستگاه تصفیه آب خانگی  اپک واتر مدل AW100 می باشد. که با استفاده از روش اسمز معکوس RO و گذراندن 6 مرحله فیلتراسیون به وسیله فیلترهای قدرتمند و فیلتر ممبران 13 لایه آمریکایی که حذف کننده مواد خطرناک آب مانند نیترات است، فرآیند پالایش و خالص سازی آب را انجام خواهد داد.

مقایسه بهترین برند های دستگاه تصفیه آب: وقتی صحبت از بهترین برند دستگاه تصفیه آب می کنیم، برندهای تایوانی و آمریکایی حرف اول را می زنند. ولی متأسفانه به دلیل تحریم فعالیتی در ایران ندارند.

برندهایی که دستگاه های تصفیه آب آنها در ایران موجود می باشد عبارتند از:

تصفیه آب سی سی کا اورجینال

تصفیه آب آکواجوی

تصفیه آب فلکس تک تایوان

تصفیه آب هیوندای مدل h700 که در ایران تحت لیسانس هیوندای کره می باشد.

تصفیه آب ایزی ول

 

معرفی بهترین مدل دستگاه تصفیه آب :

برای معرفی بهترین مدل دستگاه تصفیه آب نیاز به تحقیق و بررسی و مقایسه انواع دستگاه تصفیه آب در مارک و برندهای مختلف داریم. از میان مارک های معروف، مینروا برندی معروف و درجه یک بوده که خدمات قبل و پس از فروش در اختیار خریداران قرار می دهد.

همچنین با در توجه به نظرات کارشناسان بهترین برند از دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران، دستگاه تصفیه آب مینروا می باشد که قادر به حذف تمام املاح مضر بوده و سختی آب را کاهش می دهد.

1.مارک مینروا مدل اکسیژن ساز تایوانی

2.مارک مینروا مدل قلیایی کننده تایوانی

3.مارک مینروا مدل معدنی ساز تایوانی

4.مارک مینروا مدل ماورا بنفش تایوانی

 

شرکت آب اندیش با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب سالهای متمادی در زمینه فروش تصفیه آب خانگی در ایران مشغول به فعالیت می باشد و دارای نمایندگی بهترین برندهای معتبر و معروف در بازار ایران است. قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی ارائه شده توسط آب اندیش بین 6 تا 12 میلیون تومان بسته به مدلها و تعداد مراحل فیلتراسیون و تعداد مخازن موجود در دستگاه متفاوت می باشد.