راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

چک لیست خرید تصفیه آب خانگی

فهرست مطالب

با راهنمای خرید تصفیه آب تایوانی بهترین آب آشامیدنی را مصرف کنید. مجموعه آب اندیش دوست دار سلامتی شما است.
خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی با توجه به آلودگی آب شهری در کشور مان یک امر بسیار مهم است. همان گونه که می‌دانید یک سوم بدن انسان از آب تشکیل شده است. حداقل آبی که یک انسان بالغ باید در روز مصرف کند ۸ لیوان آب می باشد. و همچنین در نظر داشته باشید در یک خانواده ۴ نفره میزان مصرفی آب به ۳۲ لیوان می‌رسد. برای مثال اگر در این میزان آب مصرفی، حداقل میزان رسوب یا مواد مضری وجود داشته باشد، در طولانی مدت به میزان بسیار خطرناکی خواهد رسید. از این رو در مصرف آب آشامیدنی سالم و پاکیزه باید خیلی توجه کنید.

 

درباره آبندیش

کمپانی آب اندیش با سابقه‌ای طولانی و کارشناسان حرفه ای در زمینه تصفیه آب، در کشور عزیزمان خدمات رسانی می کند. شرکت آب اندیش وارد کننده مستقیم دستگاه و فیلترهای تصفیه آب است. تیم متخصص آب اندیش بهترین خدمات در خرید محصولات به شما مشتریان عزیز را ارائه می‌دهد.

دستگاه‌های این شرکت در مدل‌های ۸ مرحله‌ای، دستگاه ۷ مرحله‌ای یونیزه قلیایی کننده آب آشامیدنی و تصفیه آب اسمز معکوس (OR) با کیفیتی فوق العاده و دارای تاییدیه سازمان بهداشت جهانی و گواهی بین المللی کیفیت آب آشامیدنی Water Quality و دارای گارانتی معتبر، نصب و ارسال رایگان ارائه می‌دهد. در کنار همه این موارد یک تیم پشتیبانی به صورت رایگان خدمات پس از فروش تمامی مشتریان آبندیش را بر عهده دارند. یادآوری تعویض فیلتر دستگاه و سرویس کامل آن در موعد مقرر، یکی از وظایف تیم پشتیبانی شرکت آبندیش می باشد.

هنگام خرید تصفیه آب تایوانی به چه نکاتی توجه کنیم

  • مدل دستگاه
  • کارکرد دستگاه
  • نوع فیلترها
  • قیمت
  • گارانتی
  • خدمات پس از فروش
  • تعداد فیلتر
  • اصل بودن دستگاه و فیلتر های آن
  • اقلام همراه آن نظیر ( مخزن، شیر برداشت، شیر پیسوار و دیگر لوازم)

مدل دستگاه

از انواع دستگاه‌ تصفیه آب تایوانی که در ایران بیشترین استفاده را دارند می توان به تصفیه آب آکوا، سی سی کا (CKK)، نوا، سافت واتر، آکوا پرو و ایزی ول اشاره کرد. تمامی این مدل ها در فروشگاه آنلاین آبندیش موجود می باشد. توضیحات بسیار مفید و کاملی درباره تمامی دستگاه ها نیز در صفحه آن نمایش داده می شود.

روش کار هر کدام از دستگاه‌های ذکر شده از نوع فیلتر، تعداد فیلتر و نوع پمپ با هم تفاوت دارد. اما در کل وظیفه تمام این دستگاه‌های تصفیه آب تایوانی تمیز کردن و پاکیزه نمودن آب آشامیدنی است که با توجه به نوع مصرف و میزان مصرف و تعداد نفرات اقدام به انتخاب یکی از آن‌ها کنید.

 

کارکرد دستگاه 

کارکرد و راهنمای خرید تصفیه آب تایوانی مطلبی بسیار مهم است. در این صفحه بخاطر طولانی نشدن مطلب ما به یکی از دستگاه‌ها و روش کار کرد تصفیه آب تایوانی می‌پردازیم. توجه داشته باشید که کارکرد هر دستگاه می تواند با دیگر دستگاه ها متفاوت باشد. اما ما برای مثال کارکرد دستگاه از بک دستگاه پرفروش و قیمت مناسب نام آورده ایم.

دستگاه تصفیه آب نوا (Nova): یک دستگاه تصفیه آب تایوانی بوده و در ایران از بازار خوبی برخوردار است. این دستگاه با توانایی و ویژگی هایی که دارد و همچنین قیمت مناسب آن یک دستگاه ایده آل برای اکثر خانه ها می باشد. مراحل تصفیه آب در این دستگاه از بین بردن تمام آلودگی‌های مختلف نظیر ذرات معلق، گازهای محلول، فلزات سنگین، باکتری‌ها، نیترات و…  می باشد.
در مراحل پایانی با افزودن مواد معدنی و نیز افزایش pH آب، آبی فاقد هرگونه آلودگی که دارای خاصیت قلیایی است در اختیار شما قرار می‌دهد.

تصفیه آب نوا دارای ۷ فیلتر که فیلتر آخر آن مواد معدنی را به آب اضافه می‌کند، مخزن تصفیه، شیر اهرمی ضد زنگ، پمپ تصفیه و دارای گارانتی ۱۸ ماه و نصب رایگان می‌باشد.

نوع فیلترها

فیلتر یک:

فیلتر پلی پروپیلن با وجود منافذی که دارد تا ۵ میکرون تمام آلودگی‌های معلق در آب، گل و لای، شن و ذرات درشت را در آب را حذف می‌کند. جنس این فیلتر الیافی می باشد.

فیلتر دوم:

فیلتر کربن اکتیو باعث شفافیت شدن آب و از بین رفتن بو، طعم و رنگ نامطبوع آب می‌شود؛ فیلترهای کربن در دو نوع پودری UDF و گرانول GAC است.

فیلتر سوم:

فیلتر کربن بلاک هم مانند کربن اکتیو از زغال پوسته نارگیل تشکیل می‌شود. فیلتر کربن بلاک به عنوان فیلتر مرحله سوم دستگاه تصفیه آب خانگی و برای تکمیل عملیات تصفیه فیلتر کربن اکتیو به کار می‌رود.

فیلتر چهارم:

فیلتر چهارم فیلتر ممبران است که از مهمترین فیلترها می‌باشد. فیلتر ممبران انواع مختلفی دارد. Uf که به آن ممبران اولترا فیلتراسیون می‌گویند و NSF که به آن نانو فیلتراسیون می‌گویند، که برای مصارف خاص استفاده می‌شوند
اما نوع RO یا (اسمز معکوس) آن بیشتر از بقیه مورد توجه قرار گرفته است و از نظر کارایی هم بسیار قدرتمندتر است.
این فیلتر ذرات بزرگ‌تر از ۰,۰۰۰۱ میکرون را تصفیه و سختی آب را کاهش می‌دهد. تقریبا هیچ ماده جامدی وجود ندارد که از این فیلتر عبور کند. به همین علت است که این فیلتر بسیار نزد مردم محبوب می باشد.

فیلتر پنجم:

فیلتر پنجم فیلتر کوچکی به نام فیلتر کربن نهایی است. جنس و عملکرد فیلتر کربن نهایی همانند فیلترهای کربن فعال است. وظیفه اصلی این فیلتر بهبود طعم و بوی نامطبوعی است که ممکن است در اثر ماندن آب در منبع ذخیره دستگاه، به وجود آمده باشد.
از آنجا که فیلتر کربن نهایی، در معرض آب تصفیه شده قرار دارد که عاری از هرگونه کلر، گازهای شیمیایی و مواد آلی است و همچنین زمان اشباع شدن این فیلتر طولانی تر و عمر مفید آن بیشتر است.

فیلتر ششم:

فیلتر مواد معدنی که به آن فیلتر بیوسرامیک یا فیلتر مینرال نیز گفته می‌شود، فیلتر مرحله ششم دستگاه تصفیه آب است.
فیلتر مینرال جهت حفظ مواد معدنی و املاح مورد نیاز در آب آشامیدنی تصفیه شده نظیر کلسیم، منیزیم، منگنز و بالا بردن کیفیت املاح آب به کار می‌رود. عمر مفید فیلتر مینرال ششم تصفیه آب بین یک سال تا یکسال و نیم است.

فیلتر هفتم:

فیلتر قلیایی به کار رفته درون این دستگاه باعث تنظیم pH آب شده و از اسیدی شدن آب جلوگیری می‌کند. این فیلتر کاربردهای مفید زیادی در صنعت آب دارد و استفاده از آن بسیار توصیه می‌شود. زمان تعویض این فیلتر پس از ۶۰۰۰ لیتر مصرف آب تعویض می‌گردد.

قیمت راهنمای خرید تصفیه آب تایوانی

دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی که در بیشتر موارد یا خود دستگاه و یا قطعات آن از بیرون از کشور وارد می‌شود .

همین وارداتی بودن دستگاه آب تصفیه کن خانگی و قطعات جانبی آن باعث می‌شود تا قیمت آب تصفیه کن با مدل‌ها و برندهای مختلف متفاوت باشد. در شرایط حاضر که نوسانات قیمت از شرایط خوبی برخوردار نیست توصیه می شود قبل از خرید قیمت ها را خوب بررسی کنید.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی بستگی  در ساخت و مواد اولیه و قطعات ریز و درشت و کیفیت فیلترها و مرغوبیت مخزن دستگاه و… دارد.

کیفیت محصول باعث می‌شود قیمت آب تصفیه کن متفاوت باشد و این را حتماً مد نظر داشته باشید که شرکت‌ها و فروشگاه‌های نامعتبر و ناشناخته دستگاه‌های نامرغوب و بی کیفیت را از نظر شکل و ظاهر، دستگاه را شبیه محصولات اورجینال می‌سازند و با قیمت محصول اصلی به فروش می گذارند.

یک راهنمایی مهم

شاید مهم تر از راهنمای خرید تصفیه آب تایوانی و گفتن مشخصات آنان، شناخت آب خانه خود و میزان آلودگی آن است.

شرایط آب و هوایی هر منطقه، آن هم در کشور پهناورمان بسیار متنوع است. از این رو منطقه ای اصلا احتیاجی به تصفیه آب ندارد .

و برای منطقه ای نصب تصفیه آب واجب و ضروری می باشد. که متاسفانه اکثر شهر های کشور، بزرگ یا کوچک، کم جمعیت یا پر جمعیت از آب نسبتا مناسبی برخوردار نمی باشد.

گفتن این مطلب هم به این نشان نمی باشد که بخواهیم برای منفعت خودمان نابجا حرف بزیم.
شهر های صنعتی که آب آن ها آلوده می شود. شهر های پرجمعیت که زمان کافی برای تصفیه کامل آب وجود ندارد. در برخی از شهر ها نیز آب کم یا شور می باشد. ولی با همه این تفاسیر از میزان آلودگی آب خود با خبر شوید و مناسب با آن برای خرید دستگاه اقدام نمایید. با بردن میزان مشخصی از آب محل سکونت خود برای آزمایشگاه، بعد آزمایش بر روی آن میزان تمامی مواد موجود در آب را به شما نشان خواهند داد.

گارانتی

مدت زمان گارانتی، کیفیت گارانتی و خدمات قابل ارائه از جمله مواردی هستند که در قیمت تصفیه آب موثرند. تمامی دستگاه‌های آبندیش دارای ۱۸ ماه گارانتی و نصب رایگان می‌باشد.

آبندیش در بحث گارانتی برای مشتریان خود ثابت شده می باشد ولی اگر برای اولین بار قصد خرید از فروشگاه آبندیش را دارید، کاملا از واقعی بودن گارنتی آن مطمئن باشید.

این ادعا ، با خرید از ما و گذشت زمان برای شما ثابت می شود.

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش برای مشتری‌های تصفیه آب مجموعه آب اندیش وجود دارد. و اینکه زمان بندی تعویض فیلتر توسط تیم حرفه ای مجموعه به اطلاع مشتریان می‌رسد. بعد از خرید هر محصول از مجموعه آب اندیش مشخصات کامل از مشتری و فروشنده، نصاب، نام محصول و زمان نصب وارد سیستم شده و ثبت می‌گردد. کسب رضایت شما مشتریان گرامی برای مجموعه ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. خواهشمندی در صورت داشتن انتقاد یا پیشنهاد آن در سایتمان با ما به اشتراک گذاشته تا حتما از آن در خدمات رسانی بهینه تر به شما استفاده کنیم.

 

چک لیست سریع تهیه دستگاه تصفیه آب خانگی:

  1. تعیین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی متناسب با نیاز شما. از انواع سیستم های دستگاه های تصفیه آب می توان به اسمز معکوس ، بر پایه فیلتراسیون، UF، تبادل یونی و … اشاره کرد.
  2.  بررسی اینکه آیا دستگاه تصفیه آب خانگی دارای فیلتر ممبران است یا خیر. فیلتر ممبران به عنوان قلب دستگاه تصفیه آب خانگی شناخته می شود و کار تصفیه با کیفیت بالاتری را ارائه می دهد.
  3. بررسی تعداد فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی. برخی از دستگاه ها از فیلترهای بیشتری برای افزودن ویژگی هایی مانند فراوری بیشتر آب، باکتری زدایی آب و غیره استفاده می کنند. اساساً دستگاه های 6 تا 9 فیلتری مناسب هستند.
  4. بررسی نام تجاری و برند دستگاه تصفیه آب خانگی. زیرا نام تجاری تمامی دستگاه ها نه تنها در دستگاه های تصفیه آب خانگی بلکه در سایر دستگاه ها نیز بسیار حائز اهمیت است. اکثر مردم خرید خود را بر اساس شناختی که از برندها دارند انجام می دهند. بنابراین برای تشخیص تقلبی بودن یا نبودن دستگاه تصفیه آب خانگی از راهنمای مطمئن کمک بگیرید.
  5.  قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی را در چند فروشگاه بررسی کنید; چون بازه های قیمت باید با کمی نوسان یکسان باشد. اگر دستگاهی با قیمت بسیار پایین فروخته میشود ، حتما دلیل خاصی دارد که شما از آن بی خبرید!
  6. در مورد پشتیبانی و نحوه نصب حتما سوال کنید ، متاسفانه برخی فروشگاه های اینترنتی ، پشتیبانی ندارند یا پشتیبانی ضعیفی بعد از خرید ارائه میدهند.

 

پس از بررسی موارد بالا و انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب برای خود، باید نکات زیر را رعایت کنید:

رعایت دقیق روش نصب دستگاه:

نصب دستگاه تصفیه آب خانگی طبق دستورالعمل سازنده بسیار مهم است. برای نصب دستگاه بهتر است از تعمیرکاران مجرب و متخصص در این زمینه استفاده کنید.

رعایت دقیق زمان تعویض فیلتر:

برای حفظ کیفیت آب تصفیه شده و جلوگیری از ورود آلودگی به آب، نیاز به تعویض دوره ای فیلترها دارید. این زمان بسته به نوع و برند دستگاه و همچنین میزان استفاده متفاوت است که باید به دقت  وطبق دستورالعمل سازنده رعایت شود.

فروشگاه راهنمای خرید تصفیه آب تایوانی

جهت مشاهده انواع بهترین و راهنمای خرید تصفیه آب تایوانی خانگی در ایران و آگاهی از قیمت‌ها به فروشگاه آبندیش مراجعه نمائید و همچنین برای مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب و راهنمای خرید نیز می‌توانید با کارشناسان فروش شرکت آب اندیش تماس حاصل فرمائید.
شماره تماس:

09355114476
02126763093
02165341434
09120468864

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو

محصولات برتر

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من